بازاریابی لوکس – دانشجوی ارشد مدیریت اجرایی ۹۴ – دانشگاه علم و صنعت
این ارائه در ابتدا به معرفی چند مدل بازاریابی میپردازد و بعد بازاریابی لوکس را شرح میدهد
کلیت ارائه :
شرکت های لوکس
مدل تبلیغات و مدل بازاریابی لوکس شرکت ها
چه عواملی باعث لوکس شدن محصول میشود
عوامل روانی تاثیرگذار و لوکس بودن محصول
راهکارها
تجربیات سازمان های لوکس
یک نمونه کلیپ تبلیغاتی از محصول لوکس و….
به همراه فایل ورد خلاصه ارائه
فرمت ارائه : پاورپوینت ( B-nazanin )
تعداد اسلاید ها : ۲۵
قیمت :۶۲۰۰ تومان
در حوزه ی بازاریابی برندینگ لوکس ابتدا کالا تولید می شود و سپس قیمت آن با توجه به ارزش معنوی کالا تعیین می گردد و آنچه باید توجه شود این است که قیمت نباید منطقی باشد
در واقع این خود برند لوکس است که قیمت کالا را تعیین می نماید و نه کالا
فایل پاور باز نمیشه
میخوام فایل رو باز کنم میزنه the file is corrupt
سلام دوست عزیز به ایمیلتون ارسال شد . با تشکر
سلام دوست عزیز به ایمیلتون ارسال شد . با تشکر